Kelab Penyokong Pas Bukan Islam

Kuala Lumpur 1 Mei 2010 - Kelab Penyokong PAS selepas ini dikenali Dewan Himpunan Penyokong PAS mulai 23 hb Mei 2010 nanti ia adalah sebahagian dari usaha susulan parti sebagai satu pengiktirafan tertinggi terhadap sokongan bukan Islam terhadap Parti PAS. Pemimpin PAS diminta terlebih dahulu meyakinkan masyarakat bukan Islam mengenai kesungguhan parti itu mempelawa mereka menyertai PAS termasuk kesediaan mengubah dasar dan perlembagaan partiPengerusi Kelab Penyokong Pas Kebangsaan Hu Pang Chaw berkata masyarakat bukan Islam juga ingin mengetahui hak-hak yang akan mereka peroleh termasuk.


Kuala Lumpur 8 April Blogger Papa Gomo Menyatakan Hasrat Untuk Bertanding Sebagai Calon Bebas Menentang Ketua Umum Parti Keadil Wakil Presiden Tubuh Presiden

ديوان همڤونن ڤندوکوڠ ڤاس Inggeris.

Kelab penyokong pas bukan islam. Kemaskini 403pm PAS tidak melewat-lewatkan penyertaan bukan Islam sebagai ahli seperti didakwa oleh kelab penyokong parti itu kerana satu jawatankuasa khas telah ditubuhkan bulan lalu. Ahli Kelab Penyokong PAS kini mencecah 20 ribu orang. 6822 likes 1 talking about this.

Riuh sehari dua ini berkaitan persidangan Dewan Undangan Negeri Selangor berkaitan seorang Adun daripada Templer yang menganggap d. Pengerusi Kelab Penaja Kelab Penyokong Muda PAS Vincent Lee berkata kelab ini ditubuhkan memandangkan PAS menerima permintaan daripada golongan muda khususnya mereka yang bukan Islam. B uat pertama kalinya dalam sejarah islam dimana kelab penyokong pas yang terdiri dari pelbagai bangsa bukan islam seperti india cina orang asli dan sebagainya bersama2 membantu kerajaan islam dan tanggal 23mei2010.

PAS Supporters Congress merupakan salah sebuah sayap daripada kepimpinan Parti Islam Se-Malaysia PAS. Kelab Penyokong Pas Kebangsaan yang mempunyai lebih 10000 ahli tidak akan menghalang hasrat parti itu melaksanakan hudud dan qisas di negara ini selagi ia tidak mengganggu cara hidup serta budaya masyarakat bukan Islam. Walaubagaimanapun PAS for all bukan bermakna PAS abandon all ataupun PAS menggugur dan mengorbankan semua untuk semata-mata menang dan mendapat sokongan.

Hari ini saya nak kritik sedikit model Perpaduan Nasional yang mana Kelab Penyokong PAS ditubuhkan adalah seolah-olah sebagai platform bukan Islam dan bukannya platform perpaduan Nasional. کلب مهاسيسوا ڤثوکوڠ ڤاس atau Siswa PAS merupakan salah sebuah entiti dalam Parti Islam Se-Malaysia PAS. Hampir semua negeri dan kawasan ada kelab penyokong PAS katanya ketika mengulas mengenai langkah PAS berhubung dengan keahlian bukan IslamKetika dihubungi Malaysiakini beliau berkata kelab tersebut terletak di bawah lajnah yang dipengerusikannya itu dan keahliannya hingga kini mencecah antara 15000 hingga 20000 orangi.

Kelab Mahasiswa Penyokong PAS Jawi. Kelab Penyokong PAS miliki 20000 ahli. Sila cadangkan page ini kepada.

Ia dianggotai oleh mahasiswa Malaysia yang belajar dalam negara dan luar negara yang ingin belajar selok belok politik di Malaysia. Pemuda PAS lancar Kelab Penyokong Muda PAS KUALA LUMPUR - Pemuda PAS melangkah setapak lagi dalam arena politik semasa apabila melancarka. Nyza Ayob Wed Apr 02 08 21534 pm MYT KUALA LUMPUR 2 April Hrkh - Pengerusi Lajnah Perpaduan Nasional PAS Dr Mujahid Yusuf Rawa mer.

Melalui kelab ini kita akan mengadakan roadshow di setiap negeri bagi kempen mengumpulkan ahli menjelang 27 Nov ini di mana kita mensasarkan sebanyak 100000 ahli. BalasubramaniamDHPP dikenali sebagai Kelab. PAS dalam keadaan apa pun adalah Parti Islam oleh itu kesediannya untuk terjun dan mendakap semua golongan masyarakat sebagaimana yang digambarkan itu sudah pastilah tertakluk kepada.

KUALA LUMPUR Julai 1 2009 Peranan Kelab Penyokong PAS KPP nampaknya mulai dirasai dengan mendalam oleh penggerak PAS di seluruh negara. Maka sekiranya Kelab Penyokong PAS dijadikan sebagai Dewan sekalipun Pengasingan itu tetap wujud. Kelab Penyokong PAS KPP akan diangkat menjadi satu dewan yang setaraf dengan Dewan Ulama Dewan Pemuda dan Dewan Muslimat dalam organisasi parti tersebut kata Pengerusi Lajnah Pepaduan Nasional.

We would like to show you a description here but the site wont allow us. 070608 Air KuningMarkaz PAS Negeri. Kelab Penyokong PAS Taman Tun Perak Cheras December 4 at 246 AM.

December 3 at 1205 AM. Ia dianggotai oleh ahli parti tersebut yang bukan beragama IslamPengerusi Dewan Himpunan Pendukung PAS Pusat kini adalah N. Adun Templer Berlagak Hero.

Pemuda PAS Hulu Langat - Page Rasmi. Katanya sehingga kini keahlian Kelab Penyokong Pas melebihi 20000 dan angka itu menunjukkan sokongan kuat golongan bukan Melayu terhadap Pas. Hampir semua negeri dan kawasan ada kelab penyokong PAS katanya ketika mengulas mengenai langkah PAS berhubung dengan keahlian bukan IslamKetika dihubungi Malaysiakini beliau berkata kelab tersebut terletak di bawah lajnah yang dipengerusikannya itu dan keahliannya hingga kini mencecah antara 15000 hingga 20000 orangi.

YB Mohd Zainuddin bersama YB DR Mujahid Seminar memperkasakan kelab penyokong diadakan disini jam3 ptgYB Parit Buntar DR Mujahid dlm ucapan beliau mencadangankan sudah sampainya ahli kelab diterima menjadi ahli PAS Ini akan memudahkan bukan muslim menyertai PASPerkara tersebut telah pun dibincangkan dlm. Kita telah berjaya memecahkan tembok yang memisahkan kita dengan orang bukan Islam kita bukan sahaja telah sampai satu tahap mengadakan kerjasama dengan parti bukan Islam tetapi juga individu. Thursday 14 May 2009.

Kempen untuk menghimpunkan penyokong PAS di IPT. TASEK GELUGOR 14 Mei - Penyertaan 20000 masyarakat bukan Islam ke dalam Kelab Penyokong PAS sejak ditubuhkan pasti mengancam kestabilan politik BN pada masa depan kata Naib Presiden PAS Mohamad Sabu. Dewan Himpunan Pendukung PAS atau DHPP Jawi.

Penyokong PAS daripada kaum India berharap kemerosotan undi masyarakat itu dalam pilihan raya kecil 11 Oktober lalu akan mempercepatkan proses menaikkan taraf kelab penyokong bukan Melayu menjadi sebuah dewanApabila masyarakat India menyokong BN di Bagan Pinang kita jangkakan perkara ini naik taraf akan menjadi kenyataan tidak lama lagi kata pengerusi.


Penyokong Bukan Islam Terima Hasrat Pas Bawa Agenda Melayu Free Malaysia Today Fmt


LihatTutupKomentar