Aktiviti Kelab Guru Dan Kaki Tangan

Ahli yang tidak menjelaskan yuran bulanan akan SK. Aktiviti ini diketuai oleh EnKamarul yang merupakan Juruteknik Komputer di sini.


Cawangan Asnb Buka Setiap Sabtu Minggu Ketiga Illustration Tech Company Logos Allianz Logo

Mesyuarat JawatanKuasa Kelab Guru dan kakitangan SMKBBB Pertama telah diadakan pada 6 Mei 2014 di Bilik Wawasan.

Aktiviti kelab guru dan kaki tangan. Membolehkan guru-guru dan kakitangan berinteraksi dalam suasana sosial yang sihat dan bertukar-tukar idea dalam aktiviti yang dijalankan. Membangunkan bahan multimedia aktiviti disekolah sepanjang tahun 2011 untuk majlis jamuan akhir tahun dan disimpan dalam CD untuk semua ahli kelab. CADANGAN AKTIVITI 20082009 1.

Syukur kepada Ilahi kerana Kelab Guru Kakitangan telah berjaya menganjurkan acara terakhir bagi tahun 2011 iaitu Jamuan Akhir Tahun Kelab Guru Staf. Menerbitkan bulletin sebulan sekali yang berkaitan dengan guru aktiviti kelab dan apa sahaja yang bermanfaat untuk guru dan pekerja SMKEVII Taiping. UCAPAN PENGERUSI KELAB GURU SESI 2009 En.

Setiap ahli diwajibkan membayar yuran bulanan KEGSDAR bermula dari Jan hingga Nov seperti berikut. YB Tan SriYB DatoYB DatinTuan Puan Per. Selain itu mesyuarat juga telah berjaya menyenaraikan sebanyak 21 aktiviti yang bakal dilaksanakan sepanjang.

17 November 2011 Khamis Masa. Pada Rabu 9 Mac 2010 lalu Kelab Guru dan Kakitangan Sekolah Kebangsaan Leban Chondong telah mengadakan Jamuan Pertukaran Ahli bagi memberi penghargaan dan meraikan perpisahan guru-guru dan staf yang telah bertukar. SEGALA URUSAN DAN KEBAJIKAN KELAB GURU PADA SATU TAHUN BERKENAAN AKAN DIKENDALIKAN OLEH AJK YANG DILANTIK PADA TAHUN SEMASA.

151 Bersara- Sumbangan untuk guru dan kakitangan yang bersara adalah berupa cenderahati bernilai RM20000. Kelab Guru Kakitangan Sk Subang. Kelab Guru dan Kakitangan SEPINTAR telah membuat perancangan aktiviti ini yang dilihat sebagai aktiviti riadah ahli-ahli pada setiap hari Khamis bertempat di Dewan Al-Aqsa.

Jamuan ahkir tahun 2016. Aktiviti - aktiviti kelab guru dan kakitangan sjkt mahajothi. Perkara 4 fungsi kelab fungsi kelab adalah untuk.

31 Untuk mengadakan sesuatu aktiviti bagi kebajikan dan kemajuan guru-guru dan staf sokongan dengan syarat tiada faedah sebagaimana ditakrifkan dalam seksyen2 Akta Pertubuhan 1966 boleh diberikan kepada ahli. Nama kelab Kelab Guru Kakitangan. Saudara terdekat dalam perkara ini ialah Ibubapa kandung isteri dan anak.

Gambar ini diambil ketika Sambutan Hari Kanak-Kanak 2010. Nama kelab Kelab Guru Kakitangan SMK Desa Serdang. Sharif merupakan Pengerusi Kelab Guru Sesi 2009.

Melalui dan salinan Pengetua SMK Telok Gadong Jalan Serampang 3 Off Jalan Telok Pulai 41100 Klang Selangor. Sunday 8 january 2017. Senarai Aktiviti Kelab sepanjang tahun 2013.

AlamatSekolah Menengah Kebangsaan Desa Serdang 43600 Seri Kembangan Selangor. MEMOHON SUMBANGAN KEWANGAN BAGI KELAB GURU DAN KAKITANGAN SMK TELOK. Beliau mengucapkan terima kasih kepada semua guru yang telah memberikan kerjasama sepanjang beliau memegang jawatan tersebut.

Hampir semua guru dan kakitangan telah hadir ke Majlis Jamuan yang telah diadakan seperti ketetapan berikut. Semua guru dan kakitangan bukan guru SMKE VII Taiping YURAN RM4000 setahun bagi guru RM2000 setahun bagi bukan guru. Walaupun setakat ini cuma 6 orang sahaja yang menyertai aktiviti ini namun ini tidak.

Pepatah begini biasanya digunakan apabila menerima tugasan tambahan kerja yang tertangguh dan juga beberapa urusan penting yang perlu diselesaikan dengan kadar segera walaupun kuantiti yang banyak. Mesyuarat JawatanKuasa Kelab Guru dan kakitangan SMKBBB Pertama 2014. Majlis Jamuan Pertukaran guru dan kakitangan.

Kelab guru kakitangan smkttj merupakan salah satu wadah untuk menyatu dan meningkatkan kerjasama antara semua kakitangan pihak pengurusan dan guru guru smk taman tuanku jaafarblog ini ditubuhkan untuk berkongsi dengan umum berkaitan dengan aktiviti yang dijalankan serta informasi berkaitan pp. 17 November 2011 Khamis Masa. Memupuk semangat kerjasama menjalin silaturrahim serta menjaga kebajikan ahli agar suasana bekerja di sekolah lebih kondusif dan produktif.

Berikut merupakan Jawatankuasa yang teleh dipilih dalam mesyuarat fokus sebelum ini. SELAMAT TAHUN BARU 2011. Hakikatnya tugas guru tidak.

713 Bertanggungjawab ke atas semua aktiviti dan perjalanan kelab sepanjang tempoh berkhidmat. Membentuk dan mewujudkan persekitaran kerja yang kondusif dan. InsyaAllah 2011 kita lebih gemilang lagi.

DERAF PERLEMBAGAAN KELAB. Posted by Kelab Guru Kakitangan Sk Subang on December 31 2011 Leave a Comment Jom Kongsi. Kepada Tarikh.

Hampir semua guru dan kakitangan telah hadir ke Majlis Jamuan yang telah diadakan seperti ketetapan berikut. Pemberian cenderamata untuk ahli dan ahli keluarga yang. 152 Kematian saudara terdekat sahaja diberi sumbangan bernilai RM10000.

DATO LAKSAMANA RAJA MAHKOTA. Share to Twitter Share to Facebook Share to Pinterest. PERSATUAN KELAB GURU DAN KAKITANGAN SMK TELOK GADONG KLANG Ruj.

JAMUAN AKHIR TAHUN 2011. Selamat Hari Jadi Cikgu. Encik Musa Bin Muhamad.

Posted by Unknown at 908 PM No comments. Guru Patah Tangan dan Kaki Ada masa guru juga mengalami patah tangan dan kaki sekalipun keadaan sebenar tidak begitu. Majlis bermula jam 200 petang dan dihadiri oleh ahli kelab yang terdiri daripada guru-guru dan juga staf sokongan sekolah.

Mesyuarat bertujuan untuk menubuhkan biro dan agihan tugas setiap AJK. 12 JANUARI - Buat julung kalinya AJK Kelab Guru Kakitangan SMK Dato Mustaffa yang baru dilantik bagi sesi 2011 - 2012 telah berjaya mengadakan mesyuarat kali pertama. Enter your comment here.

Filed under Admin Testing 2. Jawatankuasa kelab guru dan kakitangan. Encik khalil bin mlodin guru besar pengerusi.

PERKARA 4 FUNGSI KELAB Fungsi kelab adalah untuk menjalankan aktiviti atau program bagi mencapai tujuan kelab yang dinyatakan dalam perkara 3 seperti. Ahli Guru RM1000 sebulan Ahli Kakitangan Sokongan RM600 sebulan PERLEMBAGAAN KELAB GURU DAN STAF seperti yang telah dipersetujui dalam mesyuarat KEGSDAR 222. Syukur kepada Ilahi kerana Kelab Guru Kakitangan telah berjaya menganjurkan acara terakhir bagi tahun 2011 iaitu Jamuan Akhir Tahun Kelab Guru Staf.

Testing 3 Leave a Reply Cancel reply. Tahniah buat semua warga Sk Batu 14 kerana menjayakannya. KELAB GURU DAN KAKITANGAN SK BATU 14 AGI IDUP AGI NGELABAN.

Selepas ini disebut KKGK SMKDN FASAL 2 TEMPAT URUSAN Alamat. 41 Membantu dalam memajukan perkembangan guru-guru dan kakitangan serta menjaga kebajikan mereka 42 Meningkatkan kemesraan dan menyediakan saluran komunikasi dan hubungan antara guru. CATATAN AKTIVITI GURU DAN KAKITANGAN SEMESCO.

Fill in your details below or click an icon. KELAB GURU KAKITANGAN SMK BERAPIT BERMAKSUD SEMUA KAKI TANGAN YANG BERKERJA SECARA TETAP DAN KONTRAK BERPANJANGAN SERTA MENERIMA PENDAPATAN DARI SEKOLAH. Posted by Amier at 506 AM 1 comments.

Alamat Sekolah Kebangsaan Bubul 91308 Semporna Sabah. Rabu Disember 30 2009. Mengadakan sesuatu aktiviti bagi kebajikan dan kemajuan guru-guru dan kakitangan dengan syarat tiada faedah atau bermotifkan keuntungan.

Sunday December 19 2010. Menerbitkan bulletin elektronik dari semasa ke semasa melalui blog smk24sa yang berkaitan dengan guru aktiviti kelab dan apa sahaja yang bermanfaat untuk guru dan pekerja SMK Seksyen 24 Shah Alam. Sk aminuddin baki slim river 2013.

KELAB KEBAJIKAN GURU KAKI TANGAN SMK DUSUN NANDING 43100 HULU LANGAT SELANGOR PERLEMBAGAAN FASAL 1 NAMA Kelab ini dikenali dengan nama Kelab Kebajikan Guru Kakitangan Sekolah Menengah Kebangsaan Dusu Nanding Hulu Langat Selangor Darul Ehsan.


Contoh Kertas Kerja Hari Guru Peringkat Sekolah Linkedin Profile Guru Pa System


LihatTutupKomentar