Gambar Baby Shima Kelab Malam

Saya rasa saya tiada kembar. Selepas tersebarnya gambar Baby Shima yang dikatakan berciium disebuah kelab malam ramai netizen yang mengecam tindakan penyanyi tersebut.


Minta Netizen Jangan Sibuk Nampak Macam Baby Shima Bercium Di Kelab Malam Video Mykmu Net

Gambar BABY SHIMA di KELAB MALAM Tersebar.

Gambar baby shima kelab malam. Berdasarkan beberapa keping foto dihantar kepada pihak media penyanyi itu dilihat seperti sedang mencium lelaki tersebut sambil memegang segelas minuman. Mana tidaknya ramai sangat yang mengecam tanpa usul periksa dan beri peluang pada Shima untuk beri penjelasan. By Budiey Thursday 18 November 2021 138 pm 196k Views.

Diterbitkan 3 bulan lalu. Iya Itu Memang Saya So Kenapa Ada Masalah Ke Baby Shima Jawab Gambar Macam Bercium Di Kelab Malam ADVERTISEMENT Selepas dihimpit beberapa. Kesian Baby Shima sampai kena buat penjelasan dalam keadaan sedih.

Menerusi beberapa foto yang dikirimkan kepada mStar Shima dilihat sedang bermesra dengan seorang lelaki dipercayai di sebuah kelab malam di ibu negara. Iya Itu MEMANG SAYA So Kenapa Ada MASALAH KE Disclaimer. Terbaru tular foto miripnya bersama seorang lelaki di sebuah pusat hiburan.

Respon Baby Shima sebelum ini bila ditanya mengenai gambarnya bermesra bersama seorang lelaki di kelab malam telah mengundang kecaman oleh netizen. Menurut laporan mStar Online pemilik nama Nor Ashima Ramli itu tidak menafikan dakwaan tersebut selain menyifatkan perkara dilakukannya itu tidak menganggu sesiapa. Foto Baby Shima bermsraan dengan seorang lelaki.

Daia yang juga dikenali di. Semalam Baby Shima sudah menjelaskan apa yang sebenarnya berlaku dan dia kelihatan sungguh sedih sampai menangis teresak-esak mengatakan ianya hanyalah lakonan untuk music video lagu terbarunya yang. Apa yang saya buat itu tidak ganggu hidup orang lain tegas penyanyi berusia 29 tahun ini.

Sejak pagi tadi Baby Shima atau nama sebenarnya Nor Ashima Ramli teruk dikecam netizen susulan tersebarnya gambar yang didakwa penyanyi tersebut sedang mencium seorang lelaki di dalam sebuah kelab malam. November 18 2021. Tular Foto Bercumbu Di Kelab Malam Baby Shima Menangis Beri Penjelasan Di IG Hiburan.

Nampaknya ada sahaja kontroversi terpalit penyanyi dangdut Baby Shima. Oleh Lia Penyanyi Baby Shima akhirnya tampil memberi penjelasan setelah tular foto yang didakwa mirip dirinya bersama seorang lelaki di pusat hiburan di ibu kota. Iya itu memang saya So kenapa ada masalah ke.

The arrival of a new baby is one of lifes most joyful moments. Menerusi beberapa gambar yang tersebar itu Shima dilihat sedang bermesra dengan seorang lelaki dipercayai di sebuah kelab malam di ibu negara. Menerusi beberapa foto yang dikirimkan kepada mStar Shima dilihat sedang bermesra dengan seorang lelaki dipercayai di sebuah kelab malam di ibu negara.

Home Unlabelled Baby Shima Cerai - Gambar Baby Shima Di Kelab Malam Tersebar Iya Itu Memang Saya So Kenapa Ada Masalah Ke Youtube. Menerusi beberapa foto yang dikirimkan Shima dilihat sedang bermesra dengan seorang lelaki dipercayai di sebuah kelab malam di ibu negara. Menerusi beberapa gambar yang tersebar itu Shima dilihat sedang bermesra dengan seorang lelaki dipercayai di sebuah kelab malam di ibu negara.

Apa saya rasa saya nak buat saya akan buat Shima tak ganggu orang Tegasnya. Nama penyanyi dangdut Baby Shima sekali lagi menjadi perhatian apabila foto dikatakan miripnya dengan seorang lelaki yang didakwa di sebuah kelab malam tersebar di media sosial. Apa yang saya buat itu tak ganggu hidup orang lain katanya menerusi pertemuan dengan mStar.

I give my own v. Hari ini Baby Shima akhirnya tampil memberikan penjelasan banyak artikel dan tular foto di media sosial tentang dirinya bersama seorang lelaki di pusat hiburan di ibu kota. Gambar panas Baby Shima di kelab malam tersebar Nadzaty Asyeeda 11182021 0 Comments 119 2 Mins Read Share Penyanyi Baby Shima hangat diperkatakan di laman sosial apabila gambarnya bersama seorang lelaki di sebuah pusat hiburan tersebar.

Lebih menimbulkan tanda tanya adalah apabila dalam gambar tersebut Shima seperti sedang mencium lelaki itu sambil memegang gelas minuman. Thursday November 25 2021. Menerusi beberapa foto yang dikirimkan kepada mStar Shima dilihat sedang bermesra dengan seorang lelaki dipercayai di sebuah kelab malam di ibu negara.

Foto Baby Shima bermesraan dengan seorang lelaki. Apa yang saya buat itu tak ganggu hidup orang lain katanya menerusi pertemuan dengan mStar. Lebih menimbulkan tanda tanya ialah menerusi foto berkenaan kelihatan Shima seperti sedang mencium lelaki berkenaan sambil memegang gelas minuman.

- Jangan Sampai Fitnah Hanafis Haris Wed Nov 17 2021 Penyanyi Baby Shima terus menjadi mangsa kecaman netizen apabila isu bercium dengan seorang lelaki di sebuah kelab malam tular di pelbagai platform media sosial. Viral Gambar Cium Jantan Di Kelab Malam Baby Shima Terus Digelar Anak Haram Pelacur Keturunan BBI. Apa saya rasa saya nak buat saya akan buat Shima tak ganggu.

Menurut beberapa foto yang dikirimkan kepada mStar penyanyi lagu Pura Pura Bujang ini dilihat bermesraan dengan seorang pemuda di sebuah kelab malam di ibu kota. Baby Shima Di Gelar Pelacur Gara-Gara Gambar Di Kelab Malam. Lebih menimbulkan tanda tanya adalah apabila Shima seperti sedang mencium lelaki itu sambil memegang gelas minuman.

Baby Shima Perjelas Foto di Kelab Malam Hanya Rakaman Video Muzik Single LALAI Semalam hangat diperkatakan apabila tular gambar penyanyi dangdut Baby Shima didakwa sedang mencium seorang lelaki di dalam sebuah kelab malam. Penyanyi Baby Shima menerusi sebuah hantaran di laman Instagram tampil menjelaskan mengenai penularan gambar yang dikatakan miripnya bersama seorang lelaki di pusat hiburan. Memetik laporan mStar Shima Mengakui bahawa individu berkenaan adalah dirinya serta meminta netizen tidak sibuk tentang hal peribadinya kerana apa yang dilakukannya itu tidak menganggu orang lain.

Tanpa perlu berselindung Baby Shima mengatakan wanita yang berada di kelab malam itu memang dirinya namun penyanyi ini enggan mendedahkan identiti lelaki yang bersamanya pada malam tersebut. Lebih menimbulkan tanda tanya ialah menerusi foto berkenaan kelihatan Shima seperti sedang mencium lelaki berkenaan sambil memegang gelas minuman. November 17 2021 by Aishah Penyanyi dangdut yang pernah popular di Indonesia selepas menyertai DAcademy Asia di Indonesai.

Lebih mengejutkan gambar itu juga kononnya seperti seakan mencium lelaki berkenaan selain turut memegang segelas cawan.


Foto Baby Shima Di Kelab Malam Tular Ini Responnya So Kenapa Ada Masalah Ke Youtube


LihatTutupKomentar