Kelab Blogger Ben Ashaari

Bukan Covid 19 tau. Disember 30 2015 BY Ben Ashaari.


Pin By Nana On Biskut Semperit Blogger Blog Batik

2837 Followers 508 Following 1177 Posts - See Instagram photos and videos from Kelab Blogger Ben Ashaari kelabbloggerbenashaari.

Kelab blogger ben ashaari. Dengan layanan terbaik dari staf Agrofarm ni hari keluarga kali ini benar-benar menyeronokkan kawan-kawan blogger dan ahli keluarga mereka. Nak cerita sikit perihal Kelab Blogger Ben Ashaari atau KBBA yang Ben tubuhkan sejak 2009 lagi satu group terbuka untuk semua blogger2 ping entri mereka tapi sekarang anda kena dapat approve dari admin baru boleh join. Bukan senang nak join kelab blogger ben ashaari kena ada approval dari Bro Ben.

Aku teruskan niat aku untuk berlari pagi ni. Dan ia semakin bertambah dari hari ke sehari sehingga. Aku akan cerita satu persatu nanti.

3 kali aku check. Lepas berpeluh tu kena rehat cukup. Bila dibuka peluang oleh Bro Ben cepat-cepatlah sambar.

Tapi cuaca nampak ok. Assalamualaikum and hi everyone. Dan yang paling penting ialah penyebaran maklumat.

By Ben Ashaari - Februari 16 2022 Lepas subuh. By Ben Ashaari - Februari 17 2022 Alhamdulillah. Dan pastikan makan makanan berkhasiat.

Angin bertiup sepoi sepoi bahasa. Semoga ikatan persahabatan antara blogger di bawah satu bumbung atas nama Kelab Blogger Ben Ashaari ini dapat memupuk semangat. BEN ASHAARI - KELAB BLOGGER Mat Gebu 5092010 011300 PM.

Kesempatan berkunjung ke sini bersama kawan-kawan bloggers dari Kelab Blogger Ben Ashaari pada 19-21 September 2014 lalu meninggalkan kenangan manis bagi kami. Walaupun aku kelihatan tidak seperti 40 tahun aku tetap ingatkan hati aku yang aku dah pon berusia di angka tersebut. Kelab Blogger Ben Ashaari.

Promote blog promote blog dan bersantai. KelabbloggerbenashaariFamily Day KELAB BLOGGER BEN ASHAARI. Tercapai cita cita aku untuk memanfaatkan kepopularitian aku di media sosial ni.

Kelab Blogger Ben Ashaari KBBA9 semakin bermanfaat. 30 minit berlari dan berjalan. We are UniKL Business School students from BBA Marketing Subject Advertising Promotion are conducting a charity program for.

Disini juga boleh diadakan diskusi. Promote blog promote blog dan bersantai. Salam semua Ben Ashaari pasti anda kenaljiran blog che mat ni sejak 6 tahun dulu.

Penulis blog sepenuh masaTiada kena mengenai dengan dunia politik mahupun gossip artis. Kepopularan aku digunakan sebaiknya. Tiba-tiba terasa ada titisan hujan menitik di kepala.

Bengkel Fotografi Kelab Blogger Ben Ashaari Bersama Adhadi Mohd. Tujuan kelab ni adalah untuk mengumpulkan semua blogger dalam satu pondok dan memudahkan untuk promote entri masing masing. Okay fine jakun sikit sebab ini first time mimin hadir bengkel fotografi.

KELAB BLOGGER BEN ASHAARI. Assalammualaikum semua buat apa tu dah makan tengah hari keOk saja lah nak bagi tau kat semua pengunjung tak kesah lah yang dah tau kee atau yang baru tau atau yang belum tau Ben Ashaari ada buat satu kelab blogger di Facebook atau Mukabuku kata orang2 melayu. Hari ni IQ menerima jemputan untuk join Kelab Blogger Femes seabad di Malaysia.

Sangat excited bila KELAB BLOGGER BEN ASHAARI anjurkan aktivit seperti ini. Banyak video Slow Motion. Nak hujan kah.

By Ben Ashaari - Jun 02 2010 klik gambar untuk ke KELAB BLOGGER. Keluar rumah hirup udara segar. Tapi tidak semudah yang disangka kena jawab soalan cepumas dari Bro Ben lagi.

Dia sebuah resort di Hulu Langat. Blogger blogger yang bersatu di bawah KELAB BLOGGER BEN ASHAARI adalah otak kepada segalanya. 2015 akan berakhir beberapa hari.

Society Culture Website. Kelmarin terasa cam sebu je badan. Tapi Alhamdulillah setakat ni.

Bengkel Fotografi Dibawa khas dari En Adhadi Mohd Siapa pernah hadir kelas atau bengkel atau kursus fotografi. Dah cergas 100. Terima kasih kepada Encik Ben Ashaari kerana mempelawa blogger picisan macam IQ ni join kelab blogger yang sangat dikenali di kalangan blogger2.

Memang tak rugi pilihan Agrofarm ini sebagai lokasi hari. Hurm banyak nak cerita. Hari ni aku nak gunakan logo ni pada KELAB BLOGGER di FACEBOOK.

Bila menjelang 2016 umur aku pun mencecah 40 tahun. Ditulis secara santai mengenai kehidupan diri sendiri. Bukan Sekadar Blogger We Unite Together kelabbloggerbenashaariPenaja Rasmi cosmodermwwwcos.

Aku melangkah keluar dari rumah. Apakah azam aku pada tahun ni dah tercapai. Family Day Kelab Blogger Ben Ashaari.

Nak kena berpeluh baru rasa lega. Tanpa mereka kelab ni takde apa makna pon. Kang kalau cerita awal awal ada pulak yang kata kami ni poyo.

By Ben Ashaari - Julai 13 2017 Alhamdulillah.


Fivers At Miko Mall Kopo Bandung


LihatTutupKomentar